BTT

SORTIDA DIA 18 DE FEBRER 2018 ***TALAMANCA***

Hola bona tarda a tots i totes :

Encara estem en ple hivern i aquesta setmana hem tingut , neu, pluja, vent, fred i costipats.

La sortida de diumenge proposta per en LITUS és anar a  TALAMANCA  ( Talamanca, Mura i Rocafort , tres pobles de mala mort).

El lloc d'anar esmorzar no us puc informar perquè en visita personal el dilluns passat, tots tres que hi han al peu de carretera tancats , dissabte vetllarè perquè diumenge no hi haiguin problemes.

L'hora de sortida serà com sempre a les 08:00 hores del local de la Penya.

SORTIDA DIA 11 DE FEBRER 2018 **** AVINYO ****

Hola socis , socies , amigues i amics:

La setmana no ha començat gaire bé , amb la mort del pare/sogre de la parella Ignasi i Joana. Que descansi en pau. Peró encara que sembli fred dir-ho la vida continua i nosaltres tenim d'actuar i fer que aquesta familia que és la Penya seguei-xi endevant .

SORTIDA DIA 4 DE FEBRER 2018 ** SANT PAU DE LA GUARDIA**

Benvolguts totes i tots :

Per aquest diumenge el nostre guia LITUS ens ha preparat un recorregut especial per anar a un lloc , que si ens fà el temps del diumenge passat la panoràmica serà espectacular.

Ja hi hem estat , el lloc és SANT PAU DE LA GUARDIA aprop de Can Massana i de Maians.

L'esmorzar d'aquest indret recordeu és únic es a dir ¨¨¨TOTS IGUAL ¨¨¨¨ , sinó recordo malament consta de  botifarra blanca, butifarra negra, cansalada, carn a la brasa, all i oli , mongetes , patates fregides , etc..

SORTIDA DIA 28 DE GENER DE 2018 ++CASTELLADRAL++

Hola a tothom, bona tarda

Seguim dintre d'aquest hivern ple de variants termicas.

Intentan variar i fer les sortides lo més agradables possibles el nostre guia LITUS ens ha propossat anar a CASTELLADRAL i  esmorzar al RESTAURANT ALBERG DE CASTELLADRAL.

L'hora de sortida serà com de costum a les 08:00 hores del local de la Penya.

Segons el calendari del Pagessos el Sol sortirà a les 08:07 hores.

Aquest dia vaig trobar a la porta de casa meva  un escrit fet per un nen o una nena i amb va agradar i avui m'atreveix-ho a escriur-lo perquè el conegueu :

SORTIDA DIA 21 GENER 2018 .... MURA ....

Hola a tothom.

Ara si que comença un nou curs ciclista , hem fet l'assamblea anual , hem renovat la Junta , ens hem marcat nous reptes , enfí començem a pedalar per fer de l'any 2018 un any de profit en tots els aspectes.

Continuan amb la bicicleta de muntanya aquest diumenge ens han propossat anar a  M U R A  I esmorzar a  CAL CARTER RESTAURANT .

L'hora de sortida serà a les vuit (puntuals) del local de la Penya com de costum.

SORTIDA AMB BTT I CARRETERA DIA 14 DE GENER DE 2018.

Benvolguts a tots i totes :

Acabo de mirar la previsió del temps que hi haurà a la nostra comarca el proper diumenge dia 14.01.18.

La probalitat de pluja només es del 10 % , pertant els que ens volgueu acompanyar (Hi no aneu a la Hinvernal).

Ja podeu possar les màquines a punt.

SORTIDA DIA 07 DE GENER 2018 ........ C A L L Ú S

Hola amics i amigues Bon Any Nou 2018.

Un cop pasades les Festes , tornem a pedalar entre altres coses per cremar les calories de mès que hem agafat durant aquestes pasades Festes de Nadal, Cap d'Any i Reis . ( que n'eren de bons els turrons i el tortell de Reis).

Com que sembla que les previsions de temps ens indican una mica de pluja , hem decidit fer una ruta per les rodalies de CALLÚS.

SORTIDA DIA 31 DE DESEMBRE DE 2017 ****VISTA PIRINEU*** ARTÈS.

Hola amics i amigues :

Els homes amb la panxa plena i les dones tambè , peró amb la feina de la cuina d'aquestos dies.

El proper diumenge l'últim dia de l'any una sortida amb bici a l'espera de la disbauixa de la nit , bons sopars, bon vall , bones combinacions erótiques per escalfar la nit , un xic mès d'alcohol de lo normal,  enfi els elements tipics per moltes persones.  Jo amb particular res de res soc un ensupit. SI Ja ho sè..

Al matì per aixó amb l'aire net , la frescor, la gebror, el silenci dels recons , fan un magnific panorama per sortir amb bici.

SORTIDA DEL PROPER DIA 24 DE DESEMBRE 2017 FUM, FUM, FUM

Hola bona tarda a tothom:

El temps passa que vola i ja hem arribat a les Festes de Nadal.  Unes festes de molta joia per a molts ,peró tambè de tristor per a altres.  Gaudim-ne lo millor que puguem amb els que estimem.

Hi com que som una Penya a on l'amistat , el caliu i el respecte son uns dels nostres millors valors fem particeps a tots i totes que ens envolten  d'aquests sentiments.

Com aperitiu al matí del dia 24 anirem a RAJADELL al RESTAURANT CAL MILIU .

SORTIDA DIA 17 DE DESEMBRE DE 2017 ******* RAJADELL *******

Hola bona tarda a tothom :

Ens apropem a les Festes de Nadal i després d'una setmana de ponts i passarel-les  anem a completar una de les dues úniques setmanes  sensa festes del mes de Desembre .

El nostre company i guia TONI CRUZ  proposa pel proper diumenge anar a RAJADELL i esmorzar a CAL MILIU.

Una ruta que els companys de carretera tambè podran gaudir i acompanyar-nos.

L'hora de sortida serà com sempre a les vuit del mati del local de la Penya.

Fa dies que no us escric res doncs ............