BTT

SORTIDA DIA 18 NOVEMBRE 2018 - CASTELLTALLAT

Hola bon dia a tothom :

Gràcies a tots i totes que vareu fer possible un matì de diumenge molt ferm , varem tenir bona temperatura, sol, un bon esmorzar, bona companyia i un bon acolliment d'en Sebastià. Que mès volem?.    Aixó si varem trobar a faltar el vostre escalf dels que no vareu poguer venir .  Un altre dia serà..

En Carles ¨Litus¨ amb va proposar pel proper diumenge anar a Castelltallat, a la tarda vaig trucar a la Susanna, hi cap problema, pertant diumenge dia 18 cap a CASTELLTALLAT

SORTIDA DIA 11 NOVEMBRE 2018 MONISTROLET

Hola bon dia a tothom :

Oficialment s'acabat la temporada de carretera i comença la de bicicleta de muntanya.                            Peró la realitat es que comença la temporada de BTT i continua la de carretera.                                        Farem com l'any passat que crec va anar prou bé.  Uns amb BTT i altres amb el Capi Manolo a la carretera i a l'hora d'esmorzar tots junts i agermanats.

DIUMENGE 25 DE FEBRER 2018 * ULTIMA SORTIDA TEMPORADA AMB BTT.

Hola amis i amigues :

Ara si hem arribat al final de la temporada de BTT.  Crec que tots podem estar satisfets de com a anat.

Gran coneixador de rutes en LITUS us ha portat per llocs  tecnics , pistes , recons bonics, paisatges aon la parada per la fotografia era indispensable.  Tambè hem tingut molts diumenges el recolzament del Grup de Carretera MANOLO TEAM..  Graciès per acompanyar-nos i aguantar el fred viu del matí.

SORTIDA DIA 18 DE FEBRER 2018 ***TALAMANCA***

Hola bona tarda a tots i totes :

Encara estem en ple hivern i aquesta setmana hem tingut , neu, pluja, vent, fred i costipats.

La sortida de diumenge proposta per en LITUS és anar a  TALAMANCA  ( Talamanca, Mura i Rocafort , tres pobles de mala mort).

El lloc d'anar esmorzar no us puc informar perquè en visita personal el dilluns passat, tots tres que hi han al peu de carretera tancats , dissabte vetllarè perquè diumenge no hi haiguin problemes.

L'hora de sortida serà com sempre a les 08:00 hores del local de la Penya.

SORTIDA DIA 11 DE FEBRER 2018 **** AVINYO ****

Hola socis , socies , amigues i amics:

La setmana no ha començat gaire bé , amb la mort del pare/sogre de la parella Ignasi i Joana. Que descansi en pau. Peró encara que sembli fred dir-ho la vida continua i nosaltres tenim d'actuar i fer que aquesta familia que és la Penya seguei-xi endevant .

SORTIDA DIA 4 DE FEBRER 2018 ** SANT PAU DE LA GUARDIA**

Benvolguts totes i tots :

Per aquest diumenge el nostre guia LITUS ens ha preparat un recorregut especial per anar a un lloc , que si ens fà el temps del diumenge passat la panoràmica serà espectacular.

Ja hi hem estat , el lloc és SANT PAU DE LA GUARDIA aprop de Can Massana i de Maians.

L'esmorzar d'aquest indret recordeu és únic es a dir ¨¨¨TOTS IGUAL ¨¨¨¨ , sinó recordo malament consta de  botifarra blanca, butifarra negra, cansalada, carn a la brasa, all i oli , mongetes , patates fregides , etc..

SORTIDA DIA 28 DE GENER DE 2018 ++CASTELLADRAL++

Hola a tothom, bona tarda

Seguim dintre d'aquest hivern ple de variants termicas.

Intentan variar i fer les sortides lo més agradables possibles el nostre guia LITUS ens ha propossat anar a CASTELLADRAL i  esmorzar al RESTAURANT ALBERG DE CASTELLADRAL.

L'hora de sortida serà com de costum a les 08:00 hores del local de la Penya.

Segons el calendari del Pagessos el Sol sortirà a les 08:07 hores.

Aquest dia vaig trobar a la porta de casa meva  un escrit fet per un nen o una nena i amb va agradar i avui m'atreveix-ho a escriur-lo perquè el conegueu :

SORTIDA DIA 21 GENER 2018 .... MURA ....

Hola a tothom.

Ara si que comença un nou curs ciclista , hem fet l'assamblea anual , hem renovat la Junta , ens hem marcat nous reptes , enfí començem a pedalar per fer de l'any 2018 un any de profit en tots els aspectes.

Continuan amb la bicicleta de muntanya aquest diumenge ens han propossat anar a  M U R A  I esmorzar a  CAL CARTER RESTAURANT .

L'hora de sortida serà a les vuit (puntuals) del local de la Penya com de costum.

SORTIDA AMB BTT I CARRETERA DIA 14 DE GENER DE 2018.

Benvolguts a tots i totes :

Acabo de mirar la previsió del temps que hi haurà a la nostra comarca el proper diumenge dia 14.01.18.

La probalitat de pluja només es del 10 % , pertant els que ens volgueu acompanyar (Hi no aneu a la Hinvernal).

Ja podeu possar les màquines a punt.

SORTIDA DIA 07 DE GENER 2018 ........ C A L L Ú S

Hola amics i amigues Bon Any Nou 2018.

Un cop pasades les Festes , tornem a pedalar entre altres coses per cremar les calories de mès que hem agafat durant aquestes pasades Festes de Nadal, Cap d'Any i Reis . ( que n'eren de bons els turrons i el tortell de Reis).

Com que sembla que les previsions de temps ens indican una mica de pluja , hem decidit fer una ruta per les rodalies de CALLÚS.